TRGOVAC

Naziv trgovca: Nebo-modna kuća d.o.o.
Sjedište trgovaca: Rudolfa Kolaka 12
HRVATSKA, 10000 Zagreb
E mail trgovca: nebo@nebo.hr
Kontakt telefon trgovca: 00 385 1 4811355
Temeljni kapital uplaćen u cijelosti 32.100,00 kn
Žiro račun: HR3524840081102307137
OIB: 14488106080

1. UVJETI POSLOVANJA U INTERNET TRGOVINI

1.1. Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca i Trgovca vezano uz uvjet i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, uvjete jamstva za ispravnost i prodane stvari (tzv. garancije), prava Kupca na pisani prigovor na proizvode i usluge Trgovaca, pravo na raskid ugovora, dostave proizvoda te ostalih usluga koje Trgovac nudi, zaštite osobnih i drugih podatak i ostala pitanja važna za sklapanje ugovora o kupoprodaji putem Internet trgovine.

1.2. Uvjeti poslovanja Internet trgovine nebo.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Narudžbom proizvoda kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. Trgovac zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.

1.3. Pristupanjem web stranici ili korištenjem bilo kojeg dijela njezinog sadržaja Kupac prihvaća Opće uvjete poslovanja web stranice www.nebo.hr, kao i sva ostala pravila i uvjete korištenja predmetne web stranice te usluga koja se putem nje pružaju. Kupac je suglasan da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaća sve rizike korištenja web stranice i usluga. Ukoliko se Kupac ne slaže s navedenim, dužan je prestati koristiti web stranicu i usluge koje se putem nje pružaju.

1.4. Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu Trgovca.

1.5. Kupac je dužan provjeriti važeće Uvjete prije svake kupnje. Prethodno kupnji, Kupac u aplikaciji izjavljuje da je pročitao ove Opće uvjete te da ih prihvaća dok će kod potvrđivanja narudžbe isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj odnosno prilog e mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Ovi Uvjeti dostupni su u svakom trenutku korisnicima usluga na način da im je omogućeno njihovo spremanje, ponovno korištenje i reproduciranje.

1.6. Trgovac omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način, a što uključuje nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. Trgovac ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. Trgovac ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili bez pogrešaka. Kupac je suglasan s time da pristup web stranici ponekad može biti u prekidu ili privremeno nedostupan. Kupac koristi web stranicu na vlastitu odgovornost.

1.7. Trgovac ni na koji način nije odgovoran za štetu koju Kupac može pretrpjeti korištenjem web stranice www.nebo.hr. Autori i druge fizičke ili pravne osobe uključene u stvaranje, proizvodnju i distribuciju www.nebo.hr. web stranice nisu odgovorni ni za kakvu štetu nastalu kao posljedica korištenja ili nemogućnosti korištenja iste.

1.8. Trgovac zadržava pravo da onemogući pristup web stranici www.nebo.hr. u slučaju procjene da se ista koristi na neprikladan način. Trgovac zadržava pravo odbiti pristup web stranici www.nebo.hr bilo kome, na osnovu vlastitih procjena. Kupac se obvezuje da će web stranicu www.nebo.hr koristiti na način da ne ugrožava resurse i usluge u cijelosti. Neprimjereno korištenje web stranice www.nebo.hr je i rezultira ukidanjem pristupa istoj. Kupac je dužan čuvati podatke o svom korisničkom računu tajnima, te je u potpunosti odgovoran za svu štetu nastalu neautoriziranim korištenjem svog korisničkog računa.

1.9. Trgovac zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.nebo.hr. Nastavak pristupanja web stranici ili korištenja bilo kojeg dijela njezinog sadržaja smatrat će se pristankom na izmijenjene ili dopunjene Opće uvjete poslovanja. Trgovac savjetuje periodično provjeravanje Općih uvjeta poslovanja radi upoznavanja s eventualnim promjenama.

1.10. Dužnost je i obaveza Kupca koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. Trgovac ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurao poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa. Izmjene Općih uvjeta poslovanja važeće su odmah po objavi na web stranicama www.nebo.hr.

1.11. Kupac proizvoda je svaka fizička osoba koja kupuje proizvode putem Internet trgovine na način kako je to uređeno ovim Općim uvjetima poslovanja, tj. Koja odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom ili debitnom karticom, e bankingom, virmanom (općom uplatnicom), u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu Trgovcu. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi, Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost.

1.12. Trgovac prodajom putem Internet trgovine www.nebo.hr nastupa u svoje ime. Trgovac nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

2. REGISTRACIJA

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna . Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki put tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja preporuča se brza registracija. Potrebno je samo unijeti važeću e-mail adresu , osobne podatke( ime, prezime, adresa, poštanski broj , mjesto i broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu . Ona može biti proizvoljan niz znakova – što je duža, otpornija je na hakersko probijanje.

Nakon unosa traženih podataka , registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje „Registracija“. Kreirani račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici „Prijava“.

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti „Zaboravljena lozinka“ Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu , a na kraju vam sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Istu možete kasnije sami promjeniti u postavkama računa budući da su automatski kreirane, lozinke nisu lako pamtljive ( ili samo kliknite Da kad vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da ju ne morate svaki put unositi kod prijave).

Ukratko nakon kreiranja računa , za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

3. CIJENE

3.1. Putem Internet trgovine www.nebo.hr Kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalazi na web stranicama Trgovca.

3.2. Sve cijene predstavljaju maloprodajne cijene i izražene su u kunama (HRK) te uključuju PDV i vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje. Navedene maloprodajne cijene vrijede isključivo za kupnju proizvoda putem Internet trgovine i mogu se razlikovati od maloprodajnih cijena u maloprodajnim trgovinama. Maloprodajne cijene vrijede u slučaju plaćanja na niže navedenim načinima i pod niže navedenim uvjetima.

3.3. Istaknute maloprodajne cijene važe u trenutku zaprimanja narudžbe. Trgovac može odrediti određene popuste koji se mogu odnositi na određeno vremensko razdoblje, ili radi određenih akcijskih prodaja, odnosno određene vrste, grupe ili kategorije proizvoda . Popusti će biti jasno naznačeni uz proizvod na koji se popust odnosi.

3.4. U rijetkim slučajevima, zbog tehničkih problema, moguće je da naručeni artikl nije više dostupan. U takvim slučajevima biti ćete obaviješteni u najkraćem mogućem roku da artikl nije dostupan te Vam odmah vratiti uplaćena sredstva ili otkazati naplatu karticom.

3.5. Cijene proizvoda su podložne promjenama do trenutka potvrde kupovine.

3.6. Potvrdom kupovine registrirani korisnici završavaju postupak kupovine putem web shop usluge. Ugovor o kupoprodaji je sklopljen u trenutku primitka plaćanja.

3.7. Cijena dostave kupljenih proizvoda nije uključena u iskazanu cijenu proizvoda na internetskim stranicama.

4. GLAVNA OBILJEŽLJA ROBE

4.1. Proizvodi su prikazani opisno i fotografijama. Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode , te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji nemora odvovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja, kako ih kupac vidi na zaslonu i sl.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanih na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i sl) prikazani na web stranici www.nebo.hr podložni su bugovima , nepravilnostima u radu a aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i slično.. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o prizvodima prikazanim na www.nebo.hr prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskiniti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni.

5. OPCIJE PLAĆANJA

Načini plaćanja prilikom kupnje putem web trgovine su:

1. E-bankingom (internet bankarstvom) na naš račun Raiffaisen bank IBAN: HR3524840081102307137

Plaćanjem kreditnim karticama izravno putem internet , korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama Maestro , Mastercard, Visa , American Express , Diners , Discover card . Transakcioje će se obavljati preko CorvusPay sustava za naplatu

2. Plaćanje na rate moguće s Diners karticama , Visa Inspire i Maestro karticama PBZ banke, MasterCard i Visa karticama Zagrebačke banke

3. Opća uplatnica

U slučaju plaćanja kreditnom karticom , općom uplatnicom I e-bankingom , uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen .

Ako ne dobijete obavijest , molimo Vas provjerite da li je poruka u Junk/spam folderu , da li je vaš mailbox pun.

Nakon što je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu , poslat ćemo Vašu pošiljku u najkaraćem mogućem roku.

6. IZJAVA O SIGURNOSTI

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem internet .

CorvusPay osigurava potpunu tajnost vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci proslijeđuju se šifrirano od vašeg web preglednika do banke koja je izdala vašu karticu . Naša trgovina nikad ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o vašoj platnoj kartici. Također podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima čuvajući ih te ih potpuno osigurava.

6.1. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezano uz sigurnost on-line plaćanja. Najviši je informacijski sigurnosni standard za organizacije koje pohranjuju, procesiraju ili prenose informacije o karticama i njihovim vlasnicima. Definiran je na globalnoj razini od strane najjačih kartičnih organizacija.

6.2. Kod plaćanja putem internetskog bankarstva, na svoju e-mail adresu Kupac će dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji treba uplatiti sredstva. Uplatu Kupac može izvršiti korištenjem internet bankarstva ili putem uobičajenih načina plaćanja – banke, pošte, Fine ili sl. Po zaprimljenoj uplati, trgovina isporučuje uplaćene proizvode. Plaćene narudžbe mogu se preuzeti i osobno na lokaciji trgovine Trgovca Radićeva ulica 17, ili Praška ulica 10.

7. NARUDŽBA

7.1. Narudžba proizvoda se vrši elektronskim putem. Klikom na ikonu ‘DODAJ U KOŠARICU’ odabrani proizvod sprema se u virtualnu potrošačku košaricu, gdje Kupac može povećati ili smanjiti broj istog već naručenog proizvoda, brisati ili mijenjati proizvode. Za nastavak procedure potrebno je kliknuti ‘KUPI’ gdje se nalaze svi odabrani artikli. Za odustajanje od kupnje potrebno je kliknuti ‘ODUSTANI OD KUPNJE’. Roba se smatra naručenom u trenutku kada registrirani korisnik prođe cijeli proces narudžbe. Na e-mail adresu kojom ste se registrirali kao kupac, dobit ćete potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane Trgovca.

8. DOSTAVA

8.1. Dostava proizvoda moguća je u Republici Hrvatskoj i izvan nje. Za određene proizvode ili grupe proizvoda, koji će biti posebno naznačeni, dostava je moguća unutar određenih područja, odnosno zemalja.

8.2. Cijena dostave nije uračunata u cijenu prizvoda i posebno se naplaćuje. Za iznose veće od 1.000,00 kn za područje Republike Hrvatske, dostava je besplatna, a za iznose manje od 1.000,00 kn se naplaćuje 35,00 kn plus PDV.

8.3. Za područja izvan Republike Hrvatske, za narudžbe iz zemalja Europske unije dostava se naplaćuje po zonama:
EU 1 (Austrija, Belgija, Danska, Nizozemska, Njemačka i Slovenija) cijena dostave 20€ plus PDV u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke
EU 2 (Albanija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Češka, Finska, Francuska, Italija, Kosovo, Makedonija, Mađarska, Norveška, Poljska, Portugal, Ruska federacija, Srbija, Turska) cijena dostave 30 € plus PDV u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke

8.4. U cijenu dostave nisu uključeni troškovi uvoznog carinjenja, pristojbi i ostalih upravnih i poreznih davanja (PDV, VAT, DDV i sl.) u zemlji u koju se dostava obavlja. Registrirani korisnik (kupac) preuzima obvezu uvoznog carinjenja i snosi troškove pristojbi i ostalih upravnih i poreznih davanja.

8.5. Za ostale zemlje izvan EU, cijena dostave se naplaćuje prema važećem cjeniku UPS dostavne službe 40€ plus PDV. U cijenu dostave nisu uključeni troškovi uvoznog carinjenja, pristojbi i ostalih upravnih i poreznih davanja (PDV, VAT, DDV i sl.) u zemlji u koju se dostava obavlja. Registrirani korisnik (kupac) preuzima obvezu uvoznog carinjenja i snosi troškove pristojbi i ostalih upravnih i poreznih davanja.

8.6. Nakon što Trgovac potvrdi narudžbu, a najkasnije u roku od 48 sati, ako narudžba pada ili se dostava ima izvršiti u neradne dane, rok za dostavu počinje teći zaprimanjem uplate na žiro račun odnosno nakon što bude odobrena autorizacija kreditnih kartica, te će registriranom korisniku kupljeni proizvodi biti isporučeni u sljedećim rokovima:

do 5 radnih dana za područje Grada Zagreba,
do 7 radnih dana za ostalo područje Republike Hrvatske
od 5 do 12 radnih dana za područje otoka Republike Hrvatske
do 15 radnih dana za ostala područja izvan Republike Hrvatske.

8.7. Za narudžbe plaćene kreditnim karticama moguća je besplatna dostava na željeno prodajno mjesto. Naručenu robu Trgovac će dostaviti na prodajno mjesto ekspresnom dostavom unutar 5 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala. Trgovac će Kupca putem e-maila obavijestiti kada njegova narudžba stigne na prodajno mjesto i spremna je za isporuku. Narudžba s dostavom na prodajno mjesto može se preuzeti isključivo uz predočenje osobne iskaznice.

8.8. Ukoliko Trgovac nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti Kupca. Kupac može prekinuti narudžbu ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko Trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku, u tom slučaju će Trgovac obavijestiti Kupca koji je Trgovcu dužan ostaviti naknadni razuman rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji. Ukoliko Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Trgovac zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

8.9. Subote, nedjelje, blagdani i neradni dani ne računaju se u rok dostave.

8.10. Dostavu vrši kurirske službe Dpd , GLS i HP a na dan isporuke Kupac dobiva SMS poruku s brojem pošiljke od kurirske službe. Ukoliko termin za isporuku ne odgovara, Kupac može preko aplikacije na stranicama istih promijeniti termin isporuke. U slučaju sniženja moguće je kašnjenje u isporuci. Dostavljač će prilikom isporuke naručenog proizvoda tražiti od Kupca da potpiše potvrdu o preuzimanju kojim isti potvrđuje da je robu preuzeo te na kojoj će naznačiti datum preuzimanja. U slučaj da neki od naručenih proizvoda nedostaje, Trgovac će ga besplatno dostaviti naknadno u najkraćem mogućem roku.

9. REKLAMACIJE I POVRAT SREDSTAVA

9.1. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Kada Trgovac isporuči originalno zapakiran paket na Kupčeva vrata i kada Kupac preuzme robu uz obavezan potpis na dostavnici, time potvrđuje da je roba uredno isporučena.

9.2 U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu kupca koju je isti naznačio , Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave ili narudžbe.

9.3.Ako vam se naručeni predmet iz bilo kojeg razloga ne sviđa i želite ga vratiti možete to učiniti na način da ispunite obrazac za jednostrani raskid ugovora .
Proizvod mora biti vraćen nenošen i neoštećen sa svim pripadajućim privjesnicama i u orginalnom pakiranju na adresu Nebo modna kuća d.o.o., Rudolfa Kolaka 12, 10000 Zagreb, Hrvatska.
Prodavatelj nije odgovoran u slučaju gubitka , krađe ili oštećenja pošiljke.

Rok za jednostrani raskid Kupoprodajnog ugovora iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe. Ukoliko Kupac jednostrano raskine ovaj Ugovor, Trgovac će izvršiti povrat novca koji je Trgovac zaprimio, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Trgovac zaprimio odluku Kupca o jednostranom raskidu ugovora, osim u slučaj da je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je Trgovac ponudio, povrat novca biti će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, Kupac ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Trgovac može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena .Potvrdu o primitku obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit će mo vam elektroničkom poštom.

9.4. Za sve artikle vrijedi zakonski propisani rok za reklamaciju. Dogodi li se unutar tog roka da je artikl, primjerice, promijenio svojstva, a što proizlazi iz nepridržavanja propisanih postupaka njege i održavanja, Trgovac ne odgovara za nastala oštećenja. U protivnom artikl Kupac može vratiti te isti može biti zamijenjen za isti ili slični novi artikl, isti se možea popraviti o trošku Trgovca te se može ostvariti popust ili povrat uplaćenog iznosa, kao što je navedeno u prethodnom članku. Molimo Vas da nam se najprije s opisom i/ili fotografijama oštećenja javite na nebo@nebo.hr, s naznakom “Reklamacija” te ćemo onda pristupiti rješavanju povrata oštećenog artikla i reklamacije. Nakon primitka povrata, Sukladno čl. 8. Zakonu o zaštiti potrošača, Kupac može svoje pisane prigovore poslati elektronskom poštom na: nebo@nebo.hr. Na sve primjedbe i prigovore Kupac će odgovorit će u roku od 8 dana.Naručeni proizvodi pakirani sun a način da se uobičajnom manipulacijom u transport/ dostavom ne oštete. U slučaju da je pošiljka oštećena u transport , takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima.Molimo kupca da nas u tom slučaju kontaktira kako bi smo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke.Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

10. VIŠA SILA

10.1. U slučaju više sile, poslovanje Trgovca će se obustaviti.

10.2 Ugovor između Trgovca i Kupca u tom slučaju može se djelomično ili u potpunosti raskinuti.

10.3. Viša sila je u slučaju rata, objavljenog i neobjavljenog, građanskog rata, pobune, revolucije, sabotaže, prirodne katastrofe, eksplozije, požari, bojkoti, štrajkovi, zaposjedanje tvornica i akti vlasti i slično.

11. PISANI PRIGOVORI KUPCA I SPOROVI

11.1. Opisane prigovore na proizvode ili usluge Trgovca, Kupac može predati elektronskom poštom na adresu nebo@nebo.hr. Trgovac je dužan bez odgađanja potvrditi da je pisani prigovor Kupca primio, a najkasnije u roku od 15 (slovima: petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora na isti odgovoriti .

11.2. U slučaju spora između Kupca i Trgovca može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospdarske komore, Sudu časti, Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

11.3.Sukladno uredbi br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća, postoji obveza Trgovca koji sudjeluje u ugovorima o online prodaji da na svojim stranicama osiguraju elektronsku poveznicu s platformom za online rješavanje potrošačkih sporova. Platforma za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta Kupac može pristupiti putem ove poveznice.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU ( neisprakav proizvod , nemogućnost zamjene proizvoda itd) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podijeliti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci , a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

11.4.Ugovor koji kupac sklapa s prodavateljam jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da nebude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su djelovi ugovora.

11.5 Eventualne sporove Trgovac i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je sud u mjestu sjedišta Kupca.

12. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA KUPACA

12.1. Putem online trgovine, svi podaci koje će Kupac ostavljati biti će obrađivani u skladu sa Direktivama Europske unije te zakonima Republike Hrvatske.

12.2. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo na informiranje i izobrazbu koju Trgovac želi ostvariti informiranjem Kupaca o njihovim pravima, te u skladu sa ostalim Zakonima jamčit im njihovu sigurnost tijekom posjeta ove stranice te osiguravanjem ugodne i sigurne kupovine putem on line trgovine Trgovca.

12.3.Trgovac će Kupčeve podatke koristiti, prikupljene na mreži ili osobno, da bi upravljao registracijom Kupca kao korisnika, kupnjom proizvoda i usluga, te da odgovori na eventualne
upite Kupca i kako bi Kupcu slao određene informacije o novim kolekcijama i pogodnostima, naravno u skladu sa željama te uz pristanak Kupca.

12.4. Podatke Kupca Trgovac koristi u skladu s svojim zakonskim pravom na obradu podataka Kupca, da bi ih obradio u cilju izvršenja ugovora koji je Kupac prihvatio registracijom na stranici Trgovca, kako bi obavio kupovinu. Podatke Kupca Trgovac obrađuje u skladu sa zakonskim pravom, u cilju odgovaranja na upite Kupca ili uz njegov pristanak da mu Trgovac šalje svoje obavijesti.

12.5. Trgovac podatke Kupca dijeli s pružateljima usluga koji Trgovcu pružaju asistenciju ili podršku, te suradnici s kojima je Trgovac u svojstvu treće strane sklopio ugovor.

12.6. Pravo je Kupca pristupiti, ispraviti ili obrisati svoje osobne podatke, u određenim slučajevima Kupac je ovlašteni i na druga prava, između ostalog prigovor na korištenje Kupčevih podataka od strane Trgovca.

12.7. Pravo Kupca vezano za osobne podatke:

Bez obzira na svrhu ili pravnu osnovu koju Trgovac koristi za obradu podataka Kupca, Kupčevo je pravo tražiti brisanje podataka koje je poslano Trgovcu, nakon što podaci budu upotrebljeni za svrhu za koju su Trgovcu dani. Isto tako u skladu s prethodno navedenim, pravo Kupca je da traži izmjenu svojih podataka, brisanje u onoj mjeri u kojoj oni nisu više potrebni za svrhe radi koje se trebaju nastaviti obrađivati, ili kada Trgovcu nije više pravno dozvoljeno obrađivati ih, te ograničvanje ili prestanak obrade podataka. Kupac ima pravo dobiti informaciju obrađuje li Trgovac osobne podatke koji se tiču Kupca ili ne, kao i način pristupa osobnim podacima koje Trgovac posjeduje o Kupcu. Pravo Kupca je da ga se informira a o vremenskom periodu zadržavanja njegovih podataka, te svako neovlašteno korištenje istih treba prijaviti te poslati prigovor na ovlašteni mail vlasnika stranice.

Isto tako, pravo Kupca je da ga se informira prije korištenja njegovih podataka te u koju svrhu se koriste, te da Kupac da pristanak za navedene radnje ukoliko je to potrebno prema Zakonu.

Kupac ima pravo zatražiti ograničenje obrade svojih podataka, kao što je već navedeno, a u tom slučaju iste će Trgovac zadržati samo za ostvarivanje ili obranu pravnih zahtjeva.

Kupac ima pravo zatražiti da Trgovac ispravi njegove osobne podatke kad god isti više nisu točni ili da ih upotpuni kada nisu potpuni.

Kupac ima pravo zaprimiti osobne podatke u strukturiranom, uobičajeno upotrebljavanom i strojno čitljivom formatu te ih prenijeti drugom voditelju obrade kad god se obrada temelji na privoli ili na ugovoru, a provodi se automatiziranim putem.

Radi prijave, Trgovac od Kupca može tražiti dokazivanje identiteta.

Kupac se može suprotstaviti obradi osobnih podataka na temelju javnog ili legitimnog interesa.

Kupac ima pravo prigovora Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

Osobni podaci zainteresirane strane smiju se koristiti, prenositi i otkriti sljedećim subjektima:

1. Tvrtka Nebo-modna kuća d.o.o.;

2. Javnoj upravi i tijelima kada je to potrebno prema Zakonu Republike Hrvatske te u skladu s navedenim;

3. Tvrtkama za obradu podataka, poput dobavljača koji nam pružaju usluge kao što su usluge kurirske službe, telekomunikacijske tvrtke, itd.


Može doći i do međunarodnog prijenosa podataka u pogledu gore navedenih prijenosa/komunikacija za koje ćemo koristiti standardne ugovorne odredbe koje je prihvatila Europska komisija.

12.8. Podatke Kupca, Trgovac ni u kojem slučaju ne prodaje trećim stranama.

Osobne podatke Kupca Trgovac će čuvati samo u razumnom vremenskom razdoblju koje je u skladu sa zahtjevima za uložene prigovore, rješavanje problema, radi poboljšanja rada, komunikacije, aktivacije uslugaTrgovca te ispunjenja zahtjeva važećih zakona. Osobne podatke Kupca prema tome Trgovac može čuvati u razumnom vremenskom roku, uključujući vrijeme nakon što je Kupac prestao koristit usluge online Trgovca.

Osobne podatke Kupca Trgovac obrađuje u svrhu upravljanja i izvršavanja registracije. Za upravljanje i izvršenje online kupovine Trgovac koristi osobne podatke Kupca za obradu i dostavu njegovih narudžbi te kako bi Kupca putem e-pošte ili sms-a obavijestio o statusu njegove narudžbe.

Zaštita podataka Kupca te sigurna i ugodna kupnja na online stranici Trgovca njegov su prioritet.

13. LINKOVI NA DRUGE WEB STRANICE


13.1. Ova Informacija o zaštiti podataka odnosi se samo na upotrebu i korištenje podataka koje Trgovac prikuplja od ispitanika.

13.2. Druge web stranice kojima se može pristupiti putem web stranice www.nebo.hr imaju vlastite izjave o povjerljivosti i politike privatnosti. Ako preko web stranice www.nebo.hr korisnik posjeti jednu ili više drugih web stranica, Trgovac preporučuje korisnicima da pregledaju izjavu o povjerljivosti podataka te stranice jer Trgovac nije odgovorna za načine i uvjete rada na drugim web stranicama.

14. KOLAČIĆI

14.1. Web stranica Trgovca koristi kolačiće. Kolačići su tekstualne datoteke koje se pohranjuju u računalni sustav putem internetskog preglednika. Mnoge web stranice i poslužitelji koriste kolačiće. Mnogi kolačići sadrže takozvani ID kolačića. ID kolačića jedinstven je identifikator kolačića. Sastoji se od niza znakova putem kojeg se internetske stranice i poslužitelji mogu dodijeliti određenom internetskom pregledniku u kojem je pohranjen kolačić. To omogućava posjećenim internetskim stranicama i poslužiteljima da razlikuju pojedinačne preglednike od drugih internet preglednika koji sadrže druge kolačiće. Poseban internetski preglednik može se prepoznati i identificirati pomoću jedinstvenog ID-a kolačića.

14.2. Korištenjem kolačića, korisnicima naših web stranica možemo pružiti user-friendly osjećaj koji ne bi bilo moguće postići bez upotrebe kolačića. Kada korisnik pristupa web stranici kolačić se pohranjuje na računalni sustav korisnika. Drugi primjer je kolačić košarice za kupnju u online trgovini. Online trgovina pamti stavke koje je kupac stavio u virtualnu košaricu za kupnju putem kolačića. U bilo koje vrijeme možete spriječiti postavljanje kolačića putem odgovarajuće postavke web preglednika koji se koristi i stoga može trajno uskratiti postavljanje kolačića. Nadalje, već postavljeni kolačići mogu se izbrisati u bilo kojem trenutku putem internetskog preglednika ili drugih softverskih programa. To je moguće u svim popularnim internetskim preglednicima. Ako ispitanik deaktivira postavljanje kolačića u korištenom internetskom pregledniku, sve funkcije na našoj web stranici možda neće biti potpuno raspoložive.


Korisnička podrška:

nebo@nebo.hr +385 1 4811355

2019 © Nebo.hr. Sva prava pridržana. 100% sigurna kupovina

OBRASCI

Obrazac za jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji.